Wednesday, March 4, 2009

Maratoniga JOKK!

Siimu meeldetuletusel tasusin ka mina osavõtu tasu ning saan 48 tunni jooksul oma osaleja numbri ka teada. Lisame need kindlasti meie andmete hulka. Nüüd ei jää tõesti enam muud üle kui tulebki vist soomlasi külastada.

Trenni koha pealt nii palju, et nädalavahetuse tegin trennivabaks, kuna ei tahtnud oma vana keha üle koormata. Esmaspäevast olen nüüd kolm trenni teinud ning enesetunne täna päris hea, seega tasus kerge paus ennast igati ära. Pausi tegemise põhjus oli enamuses põlvest tingitud ning ka üldine väsimus oli kuidagi suurem kui mulle meeldiks. Praazdnikuid pole ka viimasel ajal olnud nii, et ilmselt see ikka treeningust tingitud väsimus on.
Täna treenides tuli üks nendest treeneritest, keda ma olen varemgi maininud, Keith, minu juurde ja küsis nagu ikka et kuidas läheb jne. ja siis ma rääkisin talle põlve muret ja ta ütles et teeb minuga paar mõõtmist. Tuleb välja, et ma ei olegi täiuslik !!! Parempoolne puusakont on vasakust kõrgem. Põhjuseid miks see nii on on palju, kuid see võib väga suuresti minu põlvevalu tingida. Ka tegi ta kindlaks et minu vasaku reie välisküljel olevad lihased on üleliia pinges ning et neid tuleks eraldi lõdvestada, iga harjutuse järel. Ühel jalal on lihased pinges ja lühikesed teisel lõdvad ja pikad. Siit tulevad juba erinevad probleemid rühi ja jooksusammu osas. Poleks osanud seda ise küll kuidagi välja lugeda. Ennast raske küljepealt näha. Lubasime teinekord pikemalt rääkida, eks näis mis saab.
Igal juhul hetkel laseb põlv enam vähem 20 min joosta, mida olen üritanud ka teha. Oluline on saada joosta, sest muidu ju maratoni ei jookse :) Ainult rattaga sõita ka ei taha.

Loodan, et suudan 2-3 nädala pärast 7-8 km joosta, kuigi hetkel tundub see küll suht võimatuna, oleks see siiski tervitatav. Ujumisdistantsi olen iga nädal tõstnud nii et eile ujusin 1300m, mis tundus päris suure hüppena 1200m pealt. Järjest ainult krooli ujuda on päris väsitav, nii et tuleb tihti pause teha. Aega võtab ujumine kusagil 40 min hetkel. Arvan, et ujumine mulle ehk kõige sobilikum ala, ja üldse vigatuste puhul parim. Pole mingeid suuri koormusi liigestele.

Loodan varsti parki ka jooskma jõuda. Vastupidiselt Rasmuse kurvastusele, et siin palju parem ilm kui Eestis, võin lisada, et siin sadas täna lund ja päike paistis. Inglise ilm on ikka kõikvõimas.

Ott

No comments:

Post a Comment