Saturday, July 25, 2009

1/2 tehtud!

Ööpäev hiljem on jalad väga hell jututeema. Igatahes läbisin eile esimese poolmaratoni 1.47,24 (1.50,03). Tempo oli minu jaoks üpris kiire ja viimased 3-4km oli ka paras piin. Kahju muidugi sellest, et üle kolmveerandi jooksust jooksin ma üksi, polnud kellegagi koos joosta, kes mind veaks või nii. Tööd sai jõhkralt tehtud. Võtsin küll juba 4km eesmärgiks endast paarsada meetrit eemal jooksud päevitunud blondi kinni püüda, kuid ei suutnud üksi nii palju võimu enesest leida tempo tõstmiseks. Jooksu järel tõdesin, et olin eile võimaline jooksma ka koguni 5min kiireminigi, kui oleks olnud ainult kellegagi koos joosta. Positiivne oli, et iga 2,5km tagant oli joogipunkt, kus ma kallasin enda tavaliselt veega üle. Jalad pidasid üldiselt hästi vastu ainult, et 16km peal olnud mõnesaja meetrine tõus röövis jalgadest viimase jõu, seejärel olin sunnitud sammu muutma, et krampe jalgades ennetada.

Pulsomeetri andmetest siis nii palju, et:
poole teekonnast läbisin ca 52min, teinepool 55min
kaotatud kcal 1764
keskmine pulss 179, maksimaalne 194

enesetunne jooksu ajal: miks ma ennast piinan?
enesetunne jooksu järel: päris hea

Rasmus

No comments:

Post a Comment