Thursday, August 13, 2009

Viimased 48 tundi, hell yeah!

2 ööpäeva enne starti: olen ära pakkinud oma asjad, mille ma Helsingi kaasa võtan, lisaks koostanud nimekirja erinevatest jubinatest, mille ka pean veel apteegist või mõnest spordipoest endale soetama. Lisaks neile tegemistele püüan läbi mõelda järgmise 2 päeva toitumise ja ülekõige püüan olla rahulikult, puhata korralikult jooksuks välja. Arvatavasti lülitan reede õhtul telefoni üldse välja, et mingid kõned ja asjad mind segama ei hakkaks.
Hetkel olen plaaninud ennast sättida laupäeva hommikul kella 10.oo katamaraanile Helsingi ja olla poole 12 paiku teiselpool Soome lahte, mis annaks mulle 3 ja pool tundi rahulikult kohapeal sisse seada.

Ilmateade lubab laupäevaks päikesepaistet, kergeid pilvi ja ca 19 kraadi sooja. Ma arvan, et see on igati OK.

Lisaks olen otsustanud joosta distantsi ilma muusikata(kõrvaklappideta). Eile silusin enda soengu voolujooneliseks, loodetavasti ma ei kahetse, et peapaela ostmata jätsin :)

Rohkem ma ei oskagi hetkel lisada...


Rasmus

No comments:

Post a Comment