Sunday, February 22, 2009

Kolm nädalat treeniguid möödas

Niisiis sai kolmas nädal treeninguid läbi.
Enesetunne on järjest paremaks läinud, kuigi eile sai kursavenna sünnipäeva tähistatud : ). 5 korda nädalas treenimine võtab palju rohkem aega kui ma alguses arvasin, aga see kõik hakkab mingil hetkel ennast ära tasuma ja tasub juba praegugi. Eriti vastupidavuse kohapealt.
Kolmapäeval oli mul tund aega võimalus saada ühe treeneri näpunäiteid, kes ka ise paar maratoni läbinud ning 25 aastat inimesi maailma eri paigus treeninud. Põhilise osa ajast juhendas ta mind, kuidas põlve probleemist üle saada, sest ta ise sama probleemiga hädas olnud ning loodame, et sarnane lahendus ka mind aitab. Eks näis. Oluline on katsuda kuni valupiirini joosta, ning kui tunned, et valutama hakkab, siis ei tohi seisma jääda, vaid tuleb jalutada, ning kui paremaks läheb katsuda edasi joosta. Laupäev on minu nädala pika-jooksu-päev ning eile suutsin ma tervelt 40 min järjet joosta, mis minu jaoks on suur saavutus. Pole 1,5 aastat nii palju järjest jooksnud. Kuigi põlv andis ennast ikka tunda, ei hakanud ta tõsiselt valutama ning lasi 8,5 km/h joosta.
Ujumise osas on rinnuli ujumise suur miinus põlve tabav koormus, ning treener soovitas mul ainult krooli ujuda. Kuna ma olen enamus oma elust ainult rinnuli ujunud, siis sai see tõeliseks katsumuseks. Varem olin hakanud neid stiile 50/50 ujuma, mis juba päris raske, kuid ainult krooli järjest ujuda on minu jaoks väga korralik sport. Olen oma ujumisdistantsi ka 10% võrra pikendanud ning üritan seda iga nädal tõsta. Seega järgmine nädal kusagil 1200 m jne. Eks näis kaua ma nii tõsta suudan/tahan.
Ka pidas see treener minu jooksukingi täiesti läbi kulunuteks. Ta ütles, et need on loodud umbes 600-800 km jooksmiseks ning AINULT jooksmiseks. Mina aga olen nendega ka jalgpalli mänginud ning see tegi talle juba nalja.Ilmselt olen ma nendega vähemalt 1000 km jooksnud. Kogu toestus on pm läbi kulunud ning kõik liigesed saavad tunduvalt rohkem põrutada. Seega läksin üleeile kapitalismi kuldsetele põldudele ja ostsin endale uued käimad ning kahed sokid :D. Olen ostuga igati rahul, sest eilse pika jooksu ajal oli vahe ikka väga tuntav. Pilt minu uutest lemmikutest : P
Lisaks kõigele tavatrennile uhan ka tugevalt rattaga ringi, sest Londonis liikumiseks parem viisi vist polegi. Söömise kohapealt olen tugeva rõhu pannud hommikul kaerahelbepudrule ning müslile - terve päev energia olemas.

Loodan et järgmine nädal sarnane energia trenni teha.

Siia lõppu ka link kuidas jooksukingi puhastada:

http://www.asics.co.uk/running/knowledge/how-to-clean-your-running-shoes

Ott

No comments:

Post a Comment