Wednesday, February 18, 2009

Minu esimesed nädalad.

Möödunud on need suhteliselt edukalt. Üle pika aja olen jälle regulaarselt trenni hakanud tegema ning ühtlasi ka treeningpäevikut uuesti pidama. Enesetunne on hetkel väga hea ning tunnen juba praegu, et võhma on juurde tulnud. Ma olen teinud trenni ilmselt natuke teisti kui teised tüübid. Kuna mul on kaalu rohkem siis olen jooksnud madala pulsiga (140-150) pikemaid otsi. Fartleke ja kõrgema pulsiga lühemaid otsi hakkan tegema siis kui kaal on langenud kuskil 87 kg peale, seda üritan saavutada kuskil aprilli keskpaigaks. Muidu eelmise nädala kilometraaz oli kokku 23km, mis alguseks on ka ilmselt üpriski okei. Täna jooksin kuskil 7.8km ja homme plaan samuti suusatama minna vahelduseks.

Trenni teen ma hetkel a le coqi spordihallis Tartus, seal on väga okei jooksurada, mis on kuskil 200m pikk ning praktiliselt alati inimtühi, avatud on see kella 23.00ni ja maksab ka vaid 15.- kord. Geniaalne ma arvan. 

Siim

No comments:

Post a Comment